Bent u al bekend met ons helpdeskportaal

Geplaatst op 15 juni 2021 door Danielle Bakker in:
Cloud Computing, Document Solutions, ICT Infrastructuur, Service en Support, Telecom Solutions

Wij van IP linq begrijpen dat u zich graag wilt richten op uw organisatie en niet continu bezig wilt zijn met ICT.

Bij ons kunt u dan ook heel eenvoudig via het helpdeskportaal uw verzoek of storing doorgeven. Deze is te vinden op onze website www.iplinq.nl. Heeft u nog geen account dan kunt u deze hier aanvragen. Dankzij dit helpdeskportaal heeft u volledig overzicht op al uw meldingen en communicatie tussen u en onze supportmedewerkers, voorzien van uniek ticketnummer. Het portaal is 24 uur per dag 7 dagen in de week bereikbaar, u kunt op elk gewenst moment van de dag inloggen en uw meldingen inzien, nieuwe meldingen registreren of aanvullen met extra informatie indien nodig. Opvolging wordt gedaan op werkdagen of conform de met u gemaakte afspraken volgens contract.

Indien u gebruik maakt van onze beheerdiensten zullen wij ook de meldingen vanuit onze management en monitoringsystemen pro actief toevoegen aan uw helpdeskportaal en opvolgen. Hiermee heeft u op één locatie de status van uw netwerkomgeving geheel inzichtelijk.

Uw voordelen:

  • 24/7 beschikbaar
  • Alles op één beveiligde locatie
  • Nieuwe melding aanmaken op werknemer of organisatie niveau
  • Bestaande meldingen aanvullen
  • Direct overzicht van uw actuele meldingen
  • Inzicht in reeds behandelde meldingen
  • Ticketnummer gekoppeld aan factuur
  • Geheel kosteloos

Voor meer informatie belt u naar (074) 7 630 610 of stuurt u een email naar verkoop@iplinq.nl. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.