Vacature: 2e lijn – Support engineer
… terug naar vacature overzicht
Werkweek: 32 tot 40 uur
Locatie: Hengelo (Ov)
Wat ga je doen?
Als Servicedesk medewerker ICT / Support engineer ben jij het visitekaartje van ons bedrijf. In deze veelzijdige rol:
- Bied je tweedelijns support, zowel telefonisch als per mail
- Muteer je tickets in ons CRM-systeem en handel je deze adequaat af
- Onderzoek en los je zelfstandig vraagstukken rondom infrastructuur, verbindingen, hard- en software en cloud oplossingen zelfstandig op. Als dit niet lukt, zet je de ticket door naar de derdelijns support.
- Je bent goed in doorvragen, bepaalt de urgentie en noteert alle details van je calls
Wat verwachten wij van jou?
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
- Minimaal een afgeronde MBO ICT niveau 3 of 4 opleiding
- Kennis van recente versies van Microsoft Server, Microsoft 365 en Microsoft Windows, infrastructuur en cloud diensten
- Goed analytisch vermogen
- Ervaring is een pré, maar geen must
- Bereidheid om af en toe buiten werktijden te werken
- Zowel een teamplayer als zelfstandig kunnen werken
Wat bieden wij jou?
- Een aantrekkelijk salaris
- 37 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek)
- Vakantiegeld
- Deelname aan een goede pensioenregeling
- Laptop
- Woon/werk vergoeding
- Opleidingen en trainingen, zoals Microsoft certificering
- VrijMiBorrels, gezelligheid, BBQ’s en toffe teamuitjes
- Een zelfstandige en uitdagende baan in een informele, groeiende organisatie met korte lijnen en een open, collegiale sfeer
Wie zijn wij?
IP linq is een full service ICT-bedrijf gevestigd in Hengelo. Met een gedreven team van vak-idioten adviseren, leveren, beveiligen, beheren en servicen wij ICT-systemen.
Klaar om te solliciteren?
Reageer vandaag nog en wie weet ben jij binnenkort bij ons op gesprek! Stuur je sollicitatiebrief met CV naar info@iplinq.nl ter attentie van de heer Elroy Breukers.
Let op: Reacties van Werving & Selectie organisaties worden niet op prijs gesteld.