Bij ons ICT werk gaat alles automatisch maar niets vanzelf.

Hulp op afstand.

Om uw werkplek op afstand te kunnen bekijken en waar nodig over te nemen maken wij gebruik van een remote-management-tool. De verbindingen worden tot stand gebracht via volledig versleutelde datakanalen met behulp TLS 1.2 en 256-bit AES versleuteling. Door het gebruik van deze tool en na het starten van de verbinding geeft u tevens akkoord voor het zichtbaar maken van uw werkplek aan onze engineer of consultant.

Voer op verzoek van onze medewerker de stappen hiernaast uit, om de verbinding tot stand te brengen…

  1. Klik op de knop “Hulp op afstand downloaden”.
  2. Verstrek indien verzocht
    uw support code aan onze medewerker.
  3. Onze medewerker is nu verbonden met uw systeem. Volg nu zijn of haar aanwijzigen op.

Hulp op afstand voor Windows downloaden

Hulp op afstand voor macOS downloaden

IT reparatie, onderhoud en support op locatie.

Naast hulp op afstand bieden wij ook support door ervaren en gecertificeerde engineers bij u op locatie. Dit kan zijn voor preventief onderhoud, upgrade- of reparatiewerkzaamheden aan uw systemen.

Ook voor migratie- of herstelwerkzaamheden aan uw (Windows-)systemen en software applicaties kunt u bij ons terecht.

Veel voorkomende werkzaamheden zijn het virusvrij maken van systemen en het herstellen van systemen na disk crashes, zelfs met data behoud of in de ergste gevallen met data recovery.

Wij beschikken tevens over een moderne technische ruimte welke wij gebruiken voor het samenstellen van orders, het assembleren van configuraties en het repareren van o.a. computers, servers, printers, kopieermachines en multifunctionals.

Ook al heeft u geen service contract of service level agreement (SLA), u kunt altijd gebruik maken van onze support.

Neem gerust contact met ons op voor het maken van een afspraak…

Formulieren en portalen.

U kunt ons uw verzoeken en gegevens verstrekken met behulp van de onderstaande formulieren.

Bent u al klant? Dan kunt u 24×7 rechtstreeks in ons Helpdesk portaal uw verzoeken indienen en raadplegen. Van elk verzoek ontvangt u een referentienummer (Ticket ID).

Overige portalen:

Openingstijden Service en Support.

Bezoekadres
IP linq
Lintelerweg 60
7556 PD Hengelo

Contactgegevens
T
(074) 7 630 610
F (074) 7 630 662
E support@iplinq.nl

Openingstijden
Maandag van 08:00 tot 17:00
Dinsdag van 08:00 tot 17:00
Woensdag van 08:00 tot 17:00
Donderdag van 08:00 tot 17:00
Vrijdag van 08:00 tot 16:30